Het is een zeer opvallende vaststelling - niet alleen door mezelf - dat bedrijven (startups, scaleups en KMO's) tijdens de afgelopen coronacrisis minder - soms helemaal niet - beroep doen op het adviesorgaan dat ze zelf hebben samengesteld en zijn opgestart. Die bedrijven die net nu volop gebruik maken van dit orgaan blijken beter door de crisis te komen en staan vaak verder met de post-corona-voorbereidingen. Waarom? - Zijn het budgettaire overwegingen of beperkingen? - Is het uit een soort vrees of onzekerheid te moeten bekennen dat je het als ondernemer even heel moeilijk hebt of even niet meer weet? - Is het omdat je helemaal benomen bent door operationele en korte termijn taken (survival, reorganisatie, ...) en geen tijd hebt voor strategie en middellange/lange termijn thema's? - Is het omdat je denkt bij je huidige adviseurs of bestuurders geen afdoende antwoorden of klankbord te vinden? - andere redenen? Heel benieuwd naar feedback.
top of page
Para ver esto en acción, dirígete a tu sitio ya publicado.
Waarom maken bedrijven in coronatijden blijkbaar beduidend minder gebruik van hun Raad van Advies?
Waarom maken bedrijven in coronatijden blijkbaar beduidend minder gebruik van hun Raad van Advies?
1 comentario
Me gusta
1 comentario
Ya no es posible comentar esta entrada. Contacta al propietario del sitio para obtener más información.
bottom of page
het zou net omgekeerd moeten zijn. Een RvB zorgt net voor de nodige input om de crisis om te turnen in een opportuniteit, cfr interview met Peter Sarasyn. De vraag is, waarom is dit blijkbaar niet zo in de realiteit?
GUBERNA Alumni Sparkles - Peter Sarasyn | GUBERNA